ATiK – usługa wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych LAN oraz urządzeń serwerowych

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Zamawiający: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
  • Województwo: mazowieckie
  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II
  • Telefon/fax: tel. 225 055 494 , fax. 225 055 275
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 055 494, fax. 225 055 275
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pfron.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ATiK – usługa wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych LAN oraz urządzeń serwerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług asysty technicznej i konserwacji sprzętu oraz oprogramowania (dalej: ATiK). Zakres prac prowadzonych przez Wykonawcę obejmował będzie w szczególności realizację usług związanych z: 1. Usuwaniem wykrytych Wad w tym w szczególności wsparciem w usuwaniu oraz usuwaniem Awarii z wyłączeniem serwisowych napraw Urządzeń. 2. Dostarczaniem Rozwiązań Tymczasowych / Obejść dla Awarii, których nie uda się rozwiązać w terminie określonym w SLA. 3. Realizowaniem prac związanych z wgrywaniem poprawek i nowych wersji oprogramowania wewnętrznego Urządzeń w siedzibie Zamawiającego wraz z testowaniem i dostosowywaniem konfiguracji Urządzeń zapewniającej prawidłowe działanie wszystkich wykorzystywanych funkcjonalności. 4. Realizowaniem prac rozwojowych w zakresie zmian konfiguracji i rekonfiguracji Urządzeń. 5. Wspieraniem Zamawiającego w analizowaniu, identyfikowaniu i obsłudze Incydentów w roli III linii wsparcia. 6. Wspieranie Zamawiającego w bieżącym dokonywaniu analiz, wykonywaniu raportów oraz przygotowywaniem statystyk. 7. Dokonywaniem okresowych analiz konfiguracji oraz wykorzystania Urządzeń, przygotowywanie w tym zakresie analiz, raportów, statystyk, wytycznych, podejmowanie czynności zaradczych w zakresie optymalizacji konfiguracji oraz identyfikowanie Incydentów. 8. Udzielaniem wsparcia Zamawiającemu w zakresie zgłoszeń serwisowych realizowanych w ramach gwarancji producenta Urządzeń. 9. Udzielaniem wsparcia Zamawiającemu w zakresie kontaktów z innymi podmiotami lub instytucjami. 10. Udzielaniem pisemnych oraz telefonicznych konsultacji zgłaszanych przez Zamawiającego, m.in. w sprawach związanych z bieżącym działaniem Urządzeń, doradztwem technicznym oraz w zakresie tematów dotyczycących zmian oraz rozwoju infrastruktury Zamawiającego. 11. Realizowanie warsztatów, instruktaży dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konfiguracji Urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Pełna treść oferty na Przetargi.plZobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę główną